سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ اختصاصِی طایفه شهرکی

نزدیک به  یک دهه ملت ایران با توسل به دانش بومی وتوکل به خدا به  زورگویان جهان مصداق ما میتوانیم را نشان دادو هیچ باد و طوفانی نتوانست این اراده را سست نماید اراده ای که تصمیم خود را گرفته بود تا پس از هشت سال دفاع مقدس برگ جدیدی از ایثار مقاومت وپایمردی را در دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت نماید.استکبار جهانی که دریافته بود این انقلاب در مقابل اهداف شیطان پرستانه آنها قرار دارد و پتانسیل آن را دارد که بتواند اندیشه وگفتمان خودرا در سراسر جهان تثبیت نماید تمام امکانات خود را اعم از منابع مالی وانسانی برای مقابله با حرکتی بسیج کرده بود که پایه گذار آن امام خمینی بود . تفکری که همواره بر خودکفایی ملی و کم کردن وابستگی به بیگانگان اصرار    می ورزید . انقلابهای زیادی در دنیا رخ داده است هر چند در ابتدا بر علیه استبداد به پا خواستند اما دیری نپایید که توسط همین گروه شیطانی مصادره شد . این گروه شیطانی که امروزه آنها را با نام فراماسونری می شناسند برنامه ای صد ساله برای تسلط بر جهان فرآهم کرده اند که در پایان آن خدا پرستی در هیچ جای جهان وجود ندارد . شاید سخت ترین سنگی که آنها بعد از نیم قرن به آن برخورد کرده اند انقلاب اسلامی ایران است که روند پیشرفت آنها را کند نمود وتا به امروز با هیچ برنامه ای نتوانستند آن را از سر راه خود بردارند . تنها دستاوردی که در این سالها به دست آوردند این بود که پایه واساس پایداری انقلاب را پیدا کردند وبا تمام توان سعی کردند آن را از ملت ایران بگیرند . آری ولایت فقیه محوری بود که ملت به آن چنگ زده بود و توانسته بود انقلاب خود را از دست درازی شیطان پرستان دور نگه دارد.

در این میان عوامل وتفکرات داخلی شکل گرفته که ازابتدای انقلاب تا به امروز در مقاطع مختلف از اصول انقلاب فاصله میگرفتند که این انحراف توسط ولایت فقیه به مسیر اصلی باز می گشت . این طیف بر این باورند که میتوان با استکبار جهانی منافع مشترک داشت واگر روابط با نظام سلطه نزدیک باشد این گروه از موضع تقابل با ایران خارج می شوند وبه قول خودشان به رویکرد برد برد فکر می کنند . در صورتی که اصول تفکرات انقلاب اسلامی که بر پایه احترام به انسانیت ورسیدن انسان به کمالات انسانی با استفاده از برنامه ای که خداوند در آخرین پیام الهی توسط پیامبر اسلام برای بشریت فرستاده شکل گرفته با اهداف شیطان پرستان هرگز تشابهی ندارد . از طرفی کارنامه سیاه استکبار در برخورد با ملت در سالهای اخیر سندی محکم در مخالفت با اصول انسانی وبراندازی نظام اسلامی و ایرانی است . لذا حجت تمام ومسیر مشخص است در برابر برخورد از موضع قدرت وزور گویی باید قدرتمند شد اما به جای زور گویی تفکر انسانی خود را به جهان نشان داد .

مقام معظم رهبری در ابتدای سال پس از تحولاتی که در کشورهای عربی وبیداری اسلامی شکل گرفته بود با بینش وتفکر عمیقی که داشتند امسال را به عنوان حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی نامگذاری کردند . در کنار این تفکر ایشان گوشه نظری به  یاری ملت سوریه که گرفتار آتش افروزی صهیونیست ودیگر گروههای ضد بشری شده بود  داشتند . چنان این تدابیر دقیق و در راستای اعتلای انسانیت بود که با کمک خداوند به ثمر نشست .در ابتدا ملت با اعتمادی که به رهبری ایشان داشتند حماسه سیاسی را خلق نمودند . در گام دوم استکبار جهانی در یافته بود که سوریه افغانستان وعراق نیست بلکه معادله ای است که جواب آن با توجه به مولفه هایی چو ایران و حزب الله غیر قابل پیش بینی است . لذا زنجیره نظامی ضد سوریه یکی پس از دیگری از هم پاشیدو سر دمدار استکبار به انزوا کشیده شد.

در این شرایط دست بالا از آن ایران شد و نوبت به مرحله بعد که همان حماسه اقتصادی بود رسید . ابتکار عمل در این برهه از زمان به دست دولت جدید افتاد و وقت آن بود که زحمات ملت و رهبری با توجه به بستری که آماده شده بود به ثمر بنشیند. اما برداشت غلط دولت از حماسه اقتصادی مسیر را به سمت مذاکرات ژنو و نشست با 5+1 کشاند . مذاکراتی که برای خلاصی آمریکا و غرب از زیر فشار افکار عمومی جهان و پایین کشاندن ایران از اقتداری که شکل گرفته بود انجام شد .حماسه اقتصادی که براساس فرمایشات حضرت آقا در باره اقتصاد مقاومتی  باید در داخل جستجو میشد وبا حوصله وتدبیر امید را به ملت میداد به قصد قرار گرفتن در گزارش صد روزه دولت نه تنها زحمات ملت در حفظ عزت ملی وتدابیر رهبری در مسیر رسیدن به قله هارا ثمر نبخشید بلکه غرور ملت را که با خون شهدا وخون دل مردم در برابر تحریمها حفظ شده بود را به چالش کشید .چنان زور گویان جهان را گستاخ نمود که با توهین به عزت ملت مذاکرات را نتیجه فشار بر ملت دانستند ومیگویند پایداری ایران  در هم شکستیم دیگر امیدی برای هیچ ملتی برای مقابله با مانیست . بنده هرگز مذاکره را رد نمیکنم اما اگر مذاکرات در زمان مناسب وبا تدبیر انجام میشد هرگز امروز کسی جرات نمیکرد ملت را به بازی بگیرد .

حال که کلید  دست مردم است ومیانه روی یعنی به کار گیری طیف خاص وتدبیر منجر به استهزا میشود باید صبر کرد وامید به آینده داشت 


[ سه شنبه 92/9/26 ] [ 2:35 صبح ] [ احمد شهرکی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برچسب‌ها وب
امکانات وب

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :2
کل بازدید :73790
تعداد کل یاداشته ها : 27
103/2/31
8:44 ص